Michal Čarný je generálním ředitelem společnosti Mastercard pro Českou a Slovenskou republiku.
Má více než osm let zkušeností s vytvářením a implementací firemních strategií. Ve společnosti Mastercard byl tři roky zodpovědný za přípravu a realizaci strategie pro spotřebitelské a firemní produkty v České republice, na Slovensku a v Rakousku. Na starosti měl také implementaci inovativních služeb s přidanou hodnotou, rozvoj netradičních vydavatelů včetně fintech hráčů a řízení společných aktivit s klíčovými obchodníky.
Před příchodem do Mastercard Michal Čarný působil pět let ve společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde vedl poradenské projekty se zaměřením na finanční služby a telekomunikační sektor. Pracoval s klienty napříč mnoha regiony včetně střední a východní Evropy, západní Evropy, jižní Evropy a Blízkého východu. Působil také v jihovýchodní Asii či Číně.
Vystudoval London School of Economics and Political Science v Londýně a University of Chicago.